Asentra

you never know if you never try

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۷ ب.ظ

هیچ جیز اون جوری نبود که می خواستم

ولی با تمام وجودم میتونم بفهمم که چقدر خوشبخت بودم و اینو نمی فهمیدم

درست چند ماه قبل

با قطعیت میتونم بگم که یه فرشته ی متحرک بودم

تمام اهنگایی ک گوش میدادمو زمزممه می کنم و بعد تمام راه رفتنام تمام رویاهام تمام تلاشا و کارام 

تمام اتفاقایی ک برام افتاده بودو دردامو ب یاد میارم

هیچ چیز در ظاهر عالی نبود معدلم که نه تنها عالی نبود که از مشروط شدن فرار کردم

 و خیلی از چیزایی ک میخواستمو واسم معنی واقعی یه دانشجوی عالی بودن بودو نداشتم

ولی بهترین ترم سه رو برای خودم ساختم و اینو الان میفهمم

دلم میخواد برگردم و خودمو سفت بغل کنم

تو تمام روزایی ک واقعا ب ی بغل محکم واسه گریه های بلند نیاز داشتم

قهرمان صبور من خیییییلی دوستت دارم♥♥♥♥♥

  • ۹۵/۰۴/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی